مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

مبین فرفری

سوپرایز بابی جون روز نیمه شعبان

1391/9/4 20:04
نویسنده : مامان مبین
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

بابا علی جون وقتی که از اداره آمد،اومد خونه خاله لیلا دنبالمون تویه راه گفت امشب میخوام ببرمتون یه جای خوب ،ساعت هفت بود که آماده شدیم بریم محله قدیمی و پدری بابا علی که هر سال نیمه شعبان کل خیابونو چراغونی میکنند ،خیلی جایه قشنگی بود من تاحالا ندیده بودم کل خیابونو داربست زده بودند و تا چشمت کار میکرد لامپ و مهتابی بود ساعت یازده بود که داشتیم میرفتیم خونه خاله لیلا بابا علی جون هم یه کیک قشنگ خرید که دوره هم بخوریم همین که جولویه در خونشون بودیم مبایلم زنگ خورد بابی جون بود کمی حال احوال کردیم پرسید کجایید من پشت در خونتون هستم ما هم گازشو گرفتیمو رفتیم خونمون که بابی جون زیاد پشته در نمونه خلاصه بابی جون شبو پیشه مبین خوابید بابی جون دوست داریم یه عالمه  

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
19 تیر 91 1:39
سلام خوبی عزیزم دلمون براتون تنگ شده بود.با تاخیر عیدتون مبارک.
آرزو مامان نیکی
20 تیر 91 7:43
عیدتون مبارک ایشاله همیشه ازین خبرای خوب بهت بدن
مامانی آیناز و امیررضا
9 مرداد 91 4:03
سلام اومده بودم روی ماهت رو ببینم که نشد .نمیدونم عکساتونو چه جوری آپلود میکنین .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد