مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

مبین فرفری

نظرات (10)

علامه کوچولو
5 دی 92 19:27
سلام خانومی برای اینکه گل پسرت رو بتونی استودیوی برنامه های کودک ببری میتونی از تجربه مامان محمد سپهر استفاده کنی ایشون پسرشون رو بردن http://mohammad-sepehr.niniweblog.com/
مامان مبین
پاسخ
منونم عزیزم
مامان متین و مهبد
5 دی 92 21:13
سلام خانمی .درخصوص موسسه خلاقیت سوال کردید .بله دو تا شعبه توی اندیشه داره یکیش ابتدای فاز 1 هست اون یکی هم فاز 4 که من پسرم رو اونجا گذاشتم چون نزدیک به خونه ما که فاز 5 .در ضمن خوشحال میشم بیشتر با هم اشنا بشیم.
مامان مبین
پاسخ
ممنونم عزیزم فاز یک برای من بهتره ممنونم خانمی.
آجی مهدیه
7 دی 92 7:36
وااااااااااااااااااااااااااااااای فدات بشم . آورین آورین ، باورت نمیشه چقدر ذوقیدم وقتی دیدم پستت به اسم منه مییییییییییییییسی عجقم موووووووووووووووووووووچچچ بووووووووووووووووووووس
مامان مبین
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم درست کن حتما میتونی منم اولش کمی خراب کاری میکردم
آجی مهدیه
7 دی 92 7:37
خعععععععععععععععللللللللللی قشنگه . من هنوز جسارت به خرج ندادم برای ژله تصویری ، میترسم خوب از آب در نیاد
مامان مبین
پاسخ
حتما میتونی خانم باهنر
مامان آلما
10 دی 92 8:51
منم دستورشو گرفتم ولی هنوز فرصت نکردم درستش کنم. راستی شما رو لینک کردم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 دی 92 16:09
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدی شرمنده دیر اومدم غیبت داشتم چند روز آفرین به مامان هنرمند
مامان سيد محمد سپهر
15 دی 92 18:40
سلام عزيز دلم.....ممنون كه مارا هم ياد كردين..اگه دوست داري پسر گلت سر برنامه سلام كوچولوي راديو بياد حتما به من بگو......براي برنامه ها ي تلويزيوني هم من خودم مستقيم وارد عمل نشدم از واسطه ها خواستم يا به طريقي اونا محمد را دعوت كردن..بازم به روي چشمم هر كاري تونستم مي كنم فقط شماره موبايل و اسم كوچك گل پسر و فاميلي همچنين اسم خودت را برام بذار در اسرع وقت اقدام مي كنم ...ببخش كه دير جواب دادم..چون خيلي مشغله كاري دارم.....البته خواستم وارد وبت هم بشم اما نشاني را كامل برام نذاشتي ...وقتي خوب فكر كردم متوجه شدم توي وب سعيد شما هم لينك هستين..برا يهمين اومدم براتون پيغام گذاشتم البته آقا سعيد هم توي زمينه اوستاست!
علامه كوچولو
16 دی 92 10:57
سلام مامان محمد سپهر جواب كامنتتونو دادن اما گويا شما ادرس رو اشتباه گذاشتين حتما بهش يه سر بزنين
آجی مهدیه
21 دی 92 15:22
باز که غیبیدی مامی؟؟؟؟؟!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد