مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

مبین فرفری

نظرات (10)

آجی مهدیه
3 بهمن 92 8:15
بااااااااااااااااااااااو مدل باااااااااااااااااااااااو قشنگ بااااااااااااااااااااااااو عجق من
مامان آلما
4 بهمن 92 20:42
ای ول بابا تیپ رو بشم
مامان امیرمحمد
30 بهمن 92 8:40
به به مبین جون چقدر خوشگل و خوشتیپ شدی عزیز دلم .... مامانش کم پیدایی ....... به ما هم سربزن خوشحال میشیم .... ممنونم عزیزم
مامان آلما
11 اسفند 92 18:32
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
علامه كوچولو
18 اسفند 92 11:03
سلام خوبين؟رفتين راديو؟چطور بود؟چرا ننوشتي؟ چي همه سوال پرسيدم بله رفتم خاله جون .درباره خونه تکونی بود و دوتا شعر پشت سر هم خوندم
علامه كوچولو
18 اسفند 92 11:14
قربونت برم من كه كاري نكردم خيلي خوشحالم كه توو خوشحالم مبين جان هرچند اندك سهيم بودم اگه يادم باشه حتما سعي ميكنم صداي قشنگشو بشنوم ممنون از اطلاع رسانيتون ممنونم عزیزم
علامه كوچولو
18 اسفند 92 11:15
راستي 10 صبح يا 10 شب؟ 10صبح خانمی
mahtab
19 اسفند 92 15:13
سلام خدا حفظ کنه براتون این گل پسرو ممنونم عزیزم
ساناز
26 اسفند 92 1:25
چه خوشتيپ راستي مامان مبين چجوري مبين انتخاب شد براي مدلينگ
ابجی فاطمه(دخترعمه)
22 فروردین 93 19:45
قربون مانکن قشنگم برم!!!بهت تبریک می گم داداش گلم وقتی از مامانی شنیدم تومدلینگ شرکت کردی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم.راستی کی مجله شهرزاد چاپ می شه خبر بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد