مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

مبین فرفری

بنایی

1391/1/11 12:04
نویسنده : مامان مبین
870 بازدید
اشتراک گذاری

برای عید کلی برای بابا جون کار تراشیدیم هوس کردیم آشپز خونه رو به پذیرای اپن کنیم در این صورت من و تو بابا جونو تنها گذاشتیم تا به کارهاش برسه بنایی،نقاشی ،و کلی کار دیگه .

چند روزی رفتیم خونه مامی جون بعد رفتیم خونه خاله مینا که خرید عید هم بکنیم  کلی داشت بهمون خوش میگذشت که مبین جون مریض شدی شب تا صبح تهوع می کردی که با عمو حسین بردیمت دکتر و بعد بیمارستان کودکان باهنر عظیمیه کرج بستریت کردیم بابا جونم اومد پیشمون خیلی ترسیده بود خودم که داشتم دیونه میشدم

این عکسو گرفتم که همیشه یادم باشه، که بیشتر مواظبت باشم دیگه مریض نشی مبین جون ،دوست دارم .نمی دونی که وقتی رویه تخت خوابیده بودی و تب داشتی، من چه جور مثل بچه ها گریه میکردم و ناراحت ازاینکه کاری از دستم بر نمیامد.

                 با هلیا جون رفتیم پارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرزو مامان نيكي
8 فروردین 91 23:47
الهى بگردم چرا داداشى مامريض شد؟
خوشحالم كه الان خوبه
ان شاله ديگه از اين خبرا نشنويم
بو س واسه مبين شجاع

بوس بوس نیکی جون

رادین عشق زندگی
9 فروردین 91 17:55
الهی فدای شما بشم اخه چرا مریض شدی جوجو کوچولو ان شالله همیشه سلامت باشی و موفق..
..عیدت مبارک جوجوخان


خدا نکنه عزیزم
خاله فشمی
11 فروردین 91 1:04
الهی خاله فدات بشه که مریض شدی وقتی که مریض شدی منم از ناراحتیت مریض شدم عزیزکم خاله خیلی دوست داره زلزله من


خاله جون منم دوست دارم
هدی مامان مبین
21 فروردین 91 12:43
اخ اخ خاله نبینه مبینش مریض باشه....
میبن ما هم عید ویروس گرفت...اسهال و استفراغ....تا الان درگیرشم ....اب شد....
ایشالا همیشه سالم باشید و بتونید شیطونی کنید


انشاا... امیدوارم هیچ بچه ای مریض نشه
المیرا و خاله سودابه
27 فروردین 91 5:51
عزیزم . وای هیچ وقت اینطور مریض نبینیمت


ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد