مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مبین فرفری

مادر روزت مبارک

1391/4/4 18:55
نویسنده : مامان مبین
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بچه زمین میخوره،مادر گریه میکنه.

وقتی مادر زمین میخوره،بچه میخنده.

                           روز مادر مبارک

میگویند شخصی که مرتکب گناه یا گناهان کبیره شده بود نزد پیامبر (ص) آمد و از او برای بخشش او دعا و از خداوندبرایش طلب مغفرت کند پیامبر اکرم(ص)فرمود...گناه تو آنقدر سنگین است که شاید با دعای من نیز آمرزیده نشوی، اگر مادرت زند است به او بگو برای تو دعا کند........................................  

 

 

 

اینم آقای نگهبان بیمارستان ماهان جونه آقای نگهبان چون از مبین خوشش اومد گذاشت مبین ماهان جونو ببینه،وقتی دید بابی جون داره بامبین بازی میکنه و تند تند عکس میندازه خوشش اومد گفت منم بیام پیشتون با پدربزرگ و نوه ی گل عکس بندازم.

اسم آقا نگهبانه جعفر بود ممنونم آقا جعفر که گذاشتی مبین ماهان جونو ببینه.

مبین داره با تعجب نگاه میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

آجي مهديه
23 اردیبهشت 91 9:01
اي جااااااااااااااااااااان موهاشو
منم بودم با تعجب نيگا نيگا ميكردم

در ضمن مامان مبين جون روزت مبارك
من كه كسي رو نداشتم بهم تبريك بگه
فقط همراه اول بهم تبريك گفت هميشه اون ولادتا رو بهم تبريك ميگه... تازه شم به مكالمه هام قراره تخفيف بده

فدات خانومي كه بهم لطف داري .. از طرف آجي مهديه مبين فرفري رو مووووچ مالي كن فراووووون

آجی جون مامان شو همه بهت تبریک میگن ناراحت نباش

آجي مهديه
23 اردیبهشت 91 9:02
راستي لينكت كردم بدو بيا لينكم كن
آجي مهديه
23 اردیبهشت 91 9:05
هي ميرم ميام يادم ميره اينو بگم

اين عسكاي گوشي قبليمه
جديده رو هنوز راه ننداختم


من که گفتم باهم فرقی ندارند.
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 12:33
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر . . . @};
مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 12:34
قدم نورسیده مبارک.
زهره مامان آریان جون
23 اردیبهشت 91 23:46
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . روزت مبارک عزیزم
مامان آرینا موفرفری
24 اردیبهشت 91 1:57
سلام عزیزم محبت می کنی رمز بهم بدی ؟
خواهش میکنم بفرمایید

مامان امیرمحمد
24 اردیبهشت 91 8:44
وقتی نغمه های تلخ تنهایی و بی کسی، در تراکم ابرهای تیره دشواری ها شنیده می شود، این کلام آرامِ مادرانه است که مرهم می شود و به کویر ساکت و عطش زده جان فرزند، باران می بارد به نرمی. پاداش مادری چیزی نیست، جز رضوان پروردگار که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «بهشت زیر گام های مادران است». عزیزم روزت مبارک
زهره(مامان نازنین زهرا)
24 اردیبهشت 91 9:53
سلام . قدم نو رسیده مبارک. روزتون مبارک ایشالله هزار سال سایه سر مبین کوچولو باشید. ماشالله هر روز داره نازتر میشه. آپ کردم منتظرتونم. __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 10:37
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 10:37
اگه درست فهمیده باشم جدیدا" خاله شدی عزیزم... تبریک میگم شرمنده که من خیلی وقته کم پیدا بودم اما حالا عزیزم من دیروز حالم خوب نبود و نتونستم بیام اما حالا با تاخیر بپذیر عزیزم: کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
مامانی نریمان
24 اردیبهشت 91 13:12
سلام عزیزم من آدرست رو نداشتم آخه واسم نذاشته بودی الانم اسم مبین رو سرچ کردم وای فدای این موها که مثل نریمان من فرفریه عزیزم ممنونم مه بهم سر میزنی بیا پیشم باز من لینکت کردم راستی بهم بگو کجایی هستی و کدوم شهر زندگی میکنی من شیرازیم
مامانی نریمان
24 اردیبهشت 91 15:58
سلام سلام نشنیده بگیر اصلا منظورت رو نفهمیدم الان دستم اومد که چی گفتی آخه اینقدر محو مبین بودم که متوجه نشدم مطلب رمزداره


چشم خانمی
خاله فشمی
24 اردیبهشت 91 21:01
عزیزم روزت مبارک


ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک
مامانی ساله دیگه مزه روز مادرو بیشتر حس میکنی با نی نی گولوت
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 22:57
وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مامانی روزت مبارک
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 11:39
قربونش نگاه چه چوری نگاه کرده ..... عزیزمو ببوس


خدا نکنه عزیزم
مامان آرتین
25 اردیبهشت 91 18:32
سلام دوست عزیزم ممنون که به ما سرزدین. آدرستون رو اشتباه گذاشته بودین بسختی پیداتون کردم. خوشحال میشم بازم بیاین پیش ما وتبادل لینک کنیم
مامان کسری کوچولو
26 اردیبهشت 91 15:31
سلام عزیزم روزت مبارک ببخشید دیر بهت تبریک میگم
روز شما هم مبارک

خواهش میکنم دوست خوبم

هدی مامان مبین
26 اردیبهشت 91 19:44
قربون مبین برم که همه عاشقش میشن...ببوسش
هدی مامان مبین
26 اردیبهشت 91 19:44
روزت مبارک....
ممنونم
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 2:05
اومدم مو فرفری خاله رو ببینم و برم


ممنونم بوس
آجی مهدیه
27 اردیبهشت 91 9:08
هستم مامان مبین اما خیلی خسته م کیه که دلش نخواد ماهان رو ببینه یالا رمز وَدِه
رادین عشق زندگی
27 اردیبهشت 91 9:46

اینم بوسایی که بهت قول داده بودم


ممنونم بوس بوس
رادین عشق زندگی
27 اردیبهشت 91 12:06
بله دارم

چیرو داری مامان جون ؟
مامان نریمان
27 اردیبهشت 91 14:24
سلام مرسی که میای خاله جون منم اومدم بهتون سر بزنم و دوباره مبین رو دیدم بوس بوس


ممنونم
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 15:20
ممنون که قدم رنجه کردید و به وبمون اومدید و با پیام تبریکتون روز تولد رادین رو براش جاودانه کردید مطمئنا زمانی که رادین بزرگ خواهد شد به داشتن خاله های مهربونی چون شما افتخار واهد کرد
قربون تو پسملی مو فرفری بشم خیلی ناز و دوست داشتنی هستی همیشه تندرست و خندون باشی

سلام عزیزم امیدوارم دوستای خوبی بشیم
آجی مهدیه
27 اردیبهشت 91 19:17
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم فقط به خاطر تــــــــــــــــــــو
مسافران آسمانی
28 اردیبهشت 91 19:48
سلام عزیزم
ماشاالله این مبین خان خیلی ملوس و نازه...خدا براتون حفظش کنه...
چند بار بهمون سر زدید و محبت کردید و نظر گذاشتید ، از لطفتون ممنونم خانمی و شرمنده که فرصت نشد زودتر از این بهتون سر بزنیم...
خوشحال میشیم بازم مهمون ما بشید و یادمون کنید ما هم قول میدیم حتما به دیدنتون بیایم...
مبین جونو خیلی ببوسین...


چشم،ممنونم از لطفتون
آرزو مامان نیکی
31 اردیبهشت 91 7:40
روزت مبارک عزیزم
به منم رمز بده لطفا


بفرمایید
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 اردیبهشت 91 20:50
لینک شدید عزیزم امیدوارم بهمون سر بزنید ما خیلی دوستتون داریم


حتما عزیز
مامانی نریمان
3 خرداد 91 15:37
سلام عزیزم مرسی که تند تند بهمون سر میزنی ما هم پست جدید میخوایما راستی زود فهمیدم که این کارو کرده سریع بردمش حمام به جاهای بد کشیده نشد بازم بیا پیشمون دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد