مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مبین فرفری

باهوش ماما و بابا

1392/6/15 18:18
نویسنده : مامان مبین
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

مبین باهوش

تازه رفته بودی تو یک سال که بن بن بون1که یه cdآموزشی هم داشت تهیه کردم هفته ای 5 کلمه با مبین جون کار میکردم و مبین هم با cdآموزشی بازی میکرد یادم میاد وقتی 5تا کلمه جدیدو اوردم با مبین کار کنم مبین زود برام خوند خیلی تعجب کردم چون خودش با بازی با کلمات یاد گرفته بود.

بن بن بون 2 زیاد جالب نبود.

رفتم سراغ صدآفرین این خوب بود در حال حاضر نزدیک به 200تا کلمه یاد گرفته که بخونه.

هزارآفرین

خاله مینا جون هم برای ماهان جیگر تراشه های الماس گرفت چون این مجموعه عکس نداره با بن بن بون1 مبین جون جابه جا کردیم

عزیزمی

بعداز یک ماه کتاب اول من رو یاد گرفتی حالا میخوام کتاب دوم من،از تراشه های الماسو شروع کنم.التماس دعا.

نفسم

 

پسندها (3)

نظرات (18)

آرزو مامان نیکی
22 شهریور 92 3:30
آفرین پسر باهوش
الهام مامان علیرضا
25 شهریور 92 22:32
آفرین به گل پسر باهوش

مامانی آدرس وبتون و اشتباه وارد کرده بودید و من به سختی تونستم ویرایش کنم و به وبتون بیام.
اینو برای این میگم که اگه به وبهای دیگه سر زدید کامل وارد کنید تا بتونند بهتون سر بزنند.

از آشنایی با شما خیلی خوشحالم عزیزم
بازم بهتون سر می زنم


بله عزیزم ممنونم از راهنمایتون .
مامانی باذوق
26 شهریور 92 0:14
سلام ممنونم به وبم سر زدی ..چه پسملی با مزه ای موهاشو نگاه چه قدر بامزه ست ..اولش فکر می کردم کلاه گیس گذاشته بعد رفتم پست های قبلی شما رو خوندم دیدم نه حدسم اشتباه بوده خیلی ناززززززززززززه خدا بهتون ببخشه/با افتخار لینک شدید عزیزم اگه لایق دونستید لینکم کنید


سلام عزیزم بله همه اشتباه میکنند تازه بعضیها میکن خودتون فر کردید
مامانی باذوق
26 شهریور 92 0:23
همه جا غرق صفا شد شب میلاد رضا
پر طراوت همه جا شد شب میلادرضا
همه حا اینه بندان همه جا اینه وار
محشر اینه ها شد شب میلاد رضا
به اندازه ارادتت به ضامن اهو بلایک....ولادت امام رضا بر شما مبارک


ممنونم بر شما هم مبارک
مامانی باذوق
26 شهریور 92 2:01
عزیزم برو خصوصی
آجی مهدیه
3 مهر 92 14:02
پس چی فکر کردی؟؟؟ مبین ِ خاله باهوشه آفرین قندعسلم
مامانی باذوق
7 مهر 92 16:49
سلام خانمی کجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون برات تنگیده ؟؟پسملی ناززززت چطوره خوبه؟


خانمی چند هفته است که داریم برای خودمون میچرخیم شودیم مارکو بولو
مامانی درسا
12 مهر 92 2:54
من فدای فرفری باهوشم بشم ..... آفرین پسر خوشگلم


ممنون عزیزم
بهار
12 مهر 92 19:37
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی به سلیقه شما.
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 92 15:01
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$ روز جهانی کودک مبارک
mahsa joon
22 مهر 92 15:14
مبین جوووووووووووووووووون خیلییییییییی دوست دارم........... به همین خاطر لینکت کردم توم اگه دوس داشتی لینکم کن...
آجی مهدیه
20 آذر 92 11:00
تو دیگه چرا عزیزم؟؟؟؟ کجایی اخه؟؟؟
آجی مهدیه
20 آذر 92 11:02
قربوووووووووووونت بره خاله که انقدر باهوشی
مامانی درسا
26 آذر 92 7:47
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
توت فرنگی (مامان علیرضا)
4 دی 92 17:13
سلام عزیزم ممنو سر زدی و نظر گذاستی آفرین به مادر خوبی مثل شما که روی هوش بچه کار می کنه احسنت به مامان نمونه
مامان مبین
پاسخ
ممنونم عزیزم
آجی مهدیه
5 دی 92 7:34
مبین جون با توئم خاله ای گوش این مامیتو یه کم بپیچون تا زود زود بیاد اینجا از شیرین کاریهای قشنگت بنویسه من یکی که زبونم مو درآورد بس گفتم
مامان مبین
پاسخ
سلام خاله جون مامانم وقت نمیکنه همش دوتایی در گردش به سر میبریم
مامان آلما
10 دی 92 9:00
افرین به گل پسر باهوش
mahtab
21 اسفند 92 0:04
من از این بسته های اموزشدحروف الفبا حرفهای ضد و نقیض زیادی شنیده ام خوبن یعنی! هنوز نخریدم برا پسرم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد