مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

مبین فرفری

وقتی مبین فرفری گلت میکند

1390/5/1 14:51
نویسنده : مامان مبین
475 بازدید
اشتراک گذاری

مبین جان از بس که شیطونی متصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدیکنی بابا علی گفته موهاتو گلت میکنم شما هم تصور کردی این شکلی میشی داری زار زار گریه میکنی .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زندايي ليلا
1 مرداد 90 18:36
عكس مبين رو براي گذاشتن تو مسابقه داديد؟


بله .عکس خوب نداشتیم رفتم عکاسی گرفتم
mamane amir ali
1 مرداد 90 23:21
salam mobin joon.mobarak basheh .hamishe movafagh va pirozo shad bashin.
omidvaram dar zendeghi ham hamisheh barandeh bashi.boossssssssssssssssssss


سلام ممنونم خاله ندا جون. اینو بدون امیر علی از همه ما شگفت انگیز تره مامانم خیلی تعریفش میکنه ملچ مولوچ ماچ.
یاسمین مامان سورنا
4 مرداد 90 15:06
ماشالا هزار ماشالا چه پسر شیطون و بازیگوشی دارید من خیلی ازش خوشم اومد لطفا جای من ببوسیدش در ضمن من با اجازه شما لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید


سارینا عسلی بلا
13 مهر 90 18:53
سلام مبین جونم ممرسی که برام پییام گذاشتی شیطون


سلام سارینا جون خواهش میکنم آبجی جون بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد