مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مبین فرفری

تولد متین

1390/11/13 11:35
نویسنده : مامان مبین
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

                              اینجاتولدمتینه.      

                                

                               (( پسر خاله عزیزم تولدت مبارک))

     نی نی های گوگولی، من یه پسر خاله دارم . روز تولد پسر خاله متین فهمیدیم نی نی خاله مینا هم پسره . خیلی خوشحال شدم ، حالا شدیم سه تا پسر خاله با یه دختر دایی (البته وقتی نی نی خاله مینا بدنیابیاد. جو  جو  جو  . . .) . همتون رو دوست دارم                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو
28 آذر 90 22:40
بالاخره این آقا متین رو دیدم که گاهی اسم این دو تا گل دسته رو اشتباه میکنم


چشمت روشن


این دومی عکس متینه اولی تو ماه رمضانه که دستو پاش آسیب دیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد