مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مبین فرفری

کمک به مامان

1390/10/4 16:42
نویسنده : مامان مبین
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه

مبین جون نه تنها تو کار خونه مثل جارو کشیدن ظرف شستن لباس پهن کردن کمک میکنه تو خرید خونه هم کمک میکنه

شب چله با مبین رفتم خرید کلی خرید کردم وسایل زیاد داشتم دو تا از نایلون ها را دادم به مبین، پسر قهرمانم برام تا خونه کشون کشون آوردش یکی از همسایه هام وقتی این حرکتو دید به طرف مبین رفت که وسیله هارو ازش بگیره ولی مبین نذاشت کمکش کنه تا خونه خندون خندون آمدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
4 دی 90 16:47
چه دختر خانومی ماشالله . ایشالله تو لباس عروسی ببینیش. دست راستش بالا سر دختر من یعنی میشه دختر منم اینجوری بشه. حتما مامان خوبی داره. خوشحال میشم به نی نی منم سر بزنید.


خاله جون من پسرم
هدی مامان مبین
6 دی 90 3:06
مبین جونم ماشالاااااااااااااا
خاله جیگرتو برم
خسته میشی
بگم مبین من بیاد کمکت؟؟


داداشی بیاد با هم بازی کنیم
خاله فشمی
6 دی 90 14:30
خاله قربونت بره که کمک مامان میکنی ای مامان بدجنس چرا از جیگر من کار میکشی


دختر که ندارم بس کی تو کارهای خونه کمکم کنه؟
reza
8 دی 90 14:45
سلام
مبین جان ماشالله خیلی ناز شدی .
منم بهت رای میدم.


سلام عموجون ممنونم که به من رای دادید








niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد