مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مبین فرفری

بیشه کلا

1390/5/18 16:23
نویسنده : مامان مبین
609 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netدوستای گلم تواین عکس 10ماهه هستم.بهمراه بابایی ومامانی رفتیم بیشه کلا.این دومین باری بود که قبل ازیک سالگی شمال میرفتم.نمیدونیدچقدربهم خوش گذشت.توخونه همش بابایی و مامانی مواظبم بودن که خرابکاری نکنم،ولی وقتی بیشه کلارفتیم مامانی منومیذاشت تو ماسه های لب ساحل منم حسابی جولان میدادمو کیف میکردم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتمام ساحلی که جلوی ویلامون بود رو، چهاردستوپا ، میچرخیدم و ماسه بازی میکردم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهیچ کسی هم کاری باهام نداشت،از بازی من ، مامانی وبابایی بیشتر ازخودم کیف میکردن.دوستای خوبم جاتون سبیشه کلابزبیشه کلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله لیلا
21 تیر 90 15:07
خاله لیلا قربون اون موهای فرفریت بره


ممنون خاله جون که به ما سر زدی.


خاله لیلا
22 تیر 90 15:07
از بس سر زدم لبریز شدم زلزله
shahab
25 اردیبهشت 91 14:18
سلام برام جالبه اگه اسمو فامیلتو برام میل کنی من هم شلیمکی هستم اسم منو حتمان تا حالا شنیدی


سلام نه تا حالا نشنیده بودم!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد