مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مبین فرفری

کمک به مامان

1390/11/8 17:32
نویسنده : مامان مبین
719 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از فشم، خونه خاله امدیم خودم لباسهای شسته شده رو پهن کردم

لاکم خوش رنگه؟

 مزار شهدا

اینجا قبل از مبین جای حبوبات بود ،از بس این شیشه های حبوباتو در میووردی بیرون منم جاشونو عوض کردم، وقتی درو باز کردی دیدی توش خالیه، رفتیو جا خوش کردی تازه به من میگفتی درو ببند. 

مبین آتیش سرخ  مامان بابا دوستت داریم

 

جای حبوبات قابلمه هارو گذاشتم ،اونهارو هم در اوردی نفس مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
6 بهمن 90 2:00
پسره شیطون بلا با لاک خوشرنگش.
زهره(مامان نازنین زهرا)
6 بهمن 90 10:50
چه نی نی شیطونی چه نمکیه خدا واستون هزار سالش کنه. عکس لاکش خیلی با حاله. راستی آپ کردم خوشحال میشم . بیاید.


ممنون
مامان امیر علی
10 بهمن 90 20:04
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد