مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مبین فرفری

بازهم این وروجک یه دسته گل تازه به آب داد!

1390/5/2 5:07
نویسنده : مامان مبین
414 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم این وروجک یه دسته گل تازه به آب داد!امروز ظهر با عمه مرضیه دستی به خونه کشیدیم تا که بعدازظهر با خیال راحت بریم برای خریدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدچرخ خیاطی بابا علی که از اداره اومد در حال تدارک دیدن سفره نهار بودیم که زلزله وارد آشپزخانه شد و رفت سمت سبد خوراکیهایش که زیر آبگرمکن به دیوار آویزان بود. ناگهان دیدم که زلزلهدر حال چپه شدن از روی چهارپایه ست.به سمتش رفتم بین زمین و هوا گرفتمش اما یه لحظه شوکه شدم!که این چیه به سر و رویم می باره که همه جا داره خیس میشه و آب همه جا روبرداشته؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  

 سرمو که بلند کردم دیدم ای دل غافل این زلزله از لوله آبگرمکن آویزوون شده که لوله شکسته. خندیدم و داد زدم بابا علی فلکه آب رو ببند که آقا پسر دسته گل به آب داده...!  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خلاصه با این خرابکاری وروجک نه از نهار خبری شد نه از خرید رفتن.چشمتون روز بد نبینه تا ساعت 2 نصفه شب بابا علی درگیر درست کردن لوله آبگرمکن و منو عمه هم تمیز کردن آشپزخانه بودیم.باز هم این وروجک یه دسته گل تازه به آب داد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعید
22 تیر 90 9:16
سلام
این عمو فری که من میبینم حالا حالاها دسته گل به آب میده با اون هم دست شکموش ثنا جان.
اما این یادتون باشه هنوز خیلی راه دارید تا به ما برسید.
مراقب این دو تا زلزله باشید...
تا بعد.





مرسی عموجون که به من سر زدی،آبجی ثناهم سلام میرسونه
daee majid
24 تیر 90 23:10
دمت گرم دايي.تا ميتوني از اين كارا كن.
مامان ماهان عشق ماشین
25 تیر 90 8:24
سلام مبین فرفری.همش فکر میکردم آخه این پسوند زلزله رو چرا واست انتخاب کردن؟ حالا دوزاریم افتاد ممنون که به وب ماهان سر زدین. من منظورتون رو از اینکه گفته بودین عکس متحیر نفهمیدم؟اگر بیشتر توضیح بدین با کمال میل راهنماییتون میکنم.
نازنین نرگس نفس مامان
2 مرداد 90 0:56
مبین زلزله این اخر شگفت انگیزیه کلی خندیدم بابا ای ول خیلی با حالی دمت بازم تبریک واسه شگفتی ای ول


سلام خاله جون شما خندیدید پس چرا مامانم 6و7 ساعت گریه میکرد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد