مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مبین فرفری

بچه گربه

1391/2/12 15:41
نویسنده : مامان مبین
709 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار براین شد که بیرون نریم بمونیم خونه کارهامونوانجام بدیم اول از بالکن شروع کردیم داشتیم وسایل اضافه رو از بالا پرت میکردیم پایین که یه هو چشمم به چهار تا بچه گربه افتاد. اولش فکر کردم میترسی دیدم نه از گردنشون گرفتی میبری بالا گفتم مامان جون گردنشو نگیر دمبشون بهتره

وای خدای من اصلا نمی ترسیدی دوست داشتی بگیری بغلت جای خاله لیلا و زینب خالی که بترسونیشون

               امیر عباس به اینا میگن گربه

خلاصه روزمون به گربه بازی گذشت کاری که نکردیم کارهم درآمد

 

 

شهادت خانم فاطمه زهرا(ص)تسلیت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله فشمی
3 اردیبهشت 91 20:07
وای خوش به حالت که تو خونت گربه بچه کرده خیلی خوش یمن وقتی گربه تو خونه آدم بچه بزاد عزیزم همین طور که همیشه تو خونتون خوشی از در و دیوار میریزه انشاا... بیشترو بیشتر میشه مبین جونم تو پسر خیلی خیلی مهربون و نترسی هستی آفرین به تو پسر شجاع

خاله جون پارسال خانموم گربه یکی نی نی آورد ولی امسال سنگ تموم گذاشته چهار تا
خاله لیلا
3 اردیبهشت 91 20:23
خاله قوربونت بره همینطوری که دارم نگاه میکنم میترسم وای به حال اینکه اونجا بودم

خاله جون همین طور که دارم نوشتتو میخونم میگم گاشکی اینجا بودی میترسوندمت
بابای ملیسا
3 اردیبهشت 91 23:27
با سلام . وبلاگ ملوس من مجددا با عکسهای جدیدش به روز شد . لطفا نظر یادتون نره .

چرا خودتون نظر ندادید؟
بابای ملیسا
5 اردیبهشت 91 14:11
با سلام . ممنونم که به وبلاگ ملیسا جون سر زدید . راستش یه جورهایی حق با شماست . من شاید برای هر وبلاگ وقت تخصصی نمی زام و نظر تخصصی نمی دم . قبول کنید که خیلی وقت من کمه و واقعا فرصت زیادی برای وبگردی ندارم . اما همین که می تونم بصورت گذری وارد وبلاگ و دنیای شیرین و دوست داشتنی بچه ها و فرشته های آسمونی بشم ، خوشحالم . و عذرخواهی می کنم اگر وقت نکردم نظر تخصصی بدم . اما تخصصی که من تو این مدت با وجود ملیسا پیدا کردم اینه که : بچه ها خیلی ماه و مهربون و دوست داشتنی هستند . انشالله خدا به تمام پدر و مادرها که بچه می خوان نظر کنه . در ضمن آقا رادین شما هم خیلی ماهه . عاشق اون عکسش شدم که با آب پاشی ، بچه های محل رو فراری داد . خدا حفظش کنه . یا علی .


مامان امیر علی
6 اردیبهشت 91 23:14
ای وای چه پس شجاعی
مامان حنا
8 اردیبهشت 91 5:58
سلام عزیزم
وای خدا چه گربه های نازی هستن
مبین جون بچه گربها رو خیلی دوس داری حنای من هم عاشق گربه هاست
رقیقا حنا هم از گربه ها نمی ترسه و دمبشون رو میگیره و میکشه و منم که فقط جیغ میزنم ولشون کن الان چنگت میزنن
خانومی مواظب مبین عزیزم باش خدای نکرده چنگش نزنن خیلی دوستتون دارم از طرف من گل پسر نازتو ببوس و مراقب باش


چشم خانمی مواظبم
آرزو مامان نیکی
10 اردیبهشت 91 7:26
پسر شجاع چقدر با نمکن
هدی مامان مبین
10 اردیبهشت 91 16:47
هزار ماشالا به این شاه پسررررررررررررررررررر
و افرین به مامان گلش......خیلی خوشم میاد....
گربه بازی خوش گذشت عزیز خاله؟؟

پست سگی که موش شد رو ندیدم....میشه ادرسش رو بذاری برام


بله انقدر خوش گذشت که شام نداشتیم
مامان کسری کوچولو
10 اردیبهشت 91 22:57
وای مبین جونم چه پسر شجاعی هستی من تازه به جمع نی نی ها پیوستم ولی درحال حاضر ادرس سایت ندارم . افرین به مامان و بابای زحمتکش و مهربونت که انقدر برات زحمت میکشن . راستی سایت شما خیلی جالبه نسبت به سایر سایتهای بی محتوا و یکنواخت موفق باشید


ممنونم عزیزم
مامان کسری کوچولو
11 اردیبهشت 91 11:36
سلام . چرا نظرهای که در قسمت های مطالب بالایی رو که دادم تائیید نکردی مامان مبین جان


نمیدونم چراایراد پیدا کرده


عزیزم فکر کنم میزنی نظر مخفی من نظر شمارو تو میز کارم دارم زده نظر مخفی .
نمیتونم وب شمارو باز کنم ادرسو درست بده بیام پیشت خانمی ممنونم
زهره مامان آریان جون
11 اردیبهشت 91 23:05
افرین پسر شجاع
آریان من عاشق حیووناست البته با حفظ حریم قانونی حدود یک متر
چقدر کارهاتون رو رسیدید.خسته نباشید


ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد