مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مبین فرفری

مرد مامان

1391/2/12 15:37
نویسنده : مامان مبین
636 بازدید
اشتراک گذاری

مبین جون مامان امروز یکسال و ده ماهت شده دیگه داری برای خودت مردی میشی همه کارهات برامون شیرینه و تازگی داره، همه کار برای مامان جون انجام میدی و هر کاری که دوست داری میکنی مامان هم باهات همکاری میکنه 

عزیزم از یک تا چهار ماهی ،چشم ،دوغ وآب هم بلدی بخونی همون بار اول که تکرار میکنم یاد میگیری

این یکی از شاهکارات

غذاهای من خوشمزه است.پای کامپوتر بودم خبری ازت نبود فهمیدم سرت جایی گرمه ،

چیزی نشد فقط رفتیم کفش نو خریدیم

دیدم خونرو بوی پلاستیک سوخته مثل ذر قابلمه به خودم گفتم من که هنوز شام نذاشتم روی اجاق هم چیزی نیست پس این بویه چیه.    وای دیدم این بود،گذاشته بودی رویه بخاری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حنا
8 اردیبهشت 91 5:56
عزیزدلم خدا حفظش کنه


ممنونم
آرزو مامان نیکی
10 اردیبهشت 91 7:28
مبارکه به سلامتی آفرین به مامان همکار که اجازه میده مبین بچگیش رو بکنه و حسابی از این دوران استفاده کنه ولی مبین جون تو هم هوای مامانی رو داشته باش
هدی مامان مبین
10 اردیبهشت 91 17:23
اها...........
ممنون......واقعا زمان زود میگذره....اون موقع مهمترین کاری که مبین میکرد میغلتید....و امروز...خدایا شکر
خیلی ازت خوشم میاد...
خیلی با ارامش داری مبین رو بزرگ میکنی....کاملا معلومه.....دستش برای هر شیطنتی بازه
منم ایشالا میذارم کنجکاوی هاش هدف مند بشه....
ببوس روی ماه مبین فرفریو


ممنونم عزیزم
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 18:31
سلام دوست من برو خصوصی


رادین عشق زندگی
12 اردیبهشت 91 18:06
وای خدای من .چه پسمل شیطونی


مامان چشم عسلی
13 اردیبهشت 91 11:48
این آرامشت رو تو بچه داری خیلی دوست دارم و غبطه می خورم کاش دختر منم مامانی با این حوصله و آرامش داشت


ای عزیزم بیخیال کاراش باش بزار هر کاری دوست داره انجام بده
عروسک خانوم
22 اردیبهشت 91 18:05
ببخشید این زلزلتون چند ریشتره؟


رشتش از دستمون رفته دیگه عروسک جون
مامان پارسا جیگر
27 اردیبهشت 91 11:30
ای جونم چه پسر شیطون و بلایی اما خوش به حالتون شده خاله جونم قدیما بچه ها به خاطر این شیطنتا دعوا می شدند اما الان شده شیرین کاری و جزو قشنگترین لحظات مامانا داره ثبت می شه


خاله جون خوب گفتی ما دعوا میشنیدیم، حالا به این کارها میخندیم
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:05
سلااااااااااام خیلی خندیدیم واقعا پسرت بامزه س ماشالا
ما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین


چشم آمدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد