مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مبین فرفری

شاهکار مامان

1391/2/28 16:31
نویسنده : مامان مبین
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

شاهکار مامان

بیا تا بگم

امروز صبح از ساعت 10صبح تا 1ظهر بیرون بودیم یعنی آقا پسر پارک تشریف داشتند بعدناهار خوردیم کمی استراحت کردیم .دوستای مبین آمدند دنبالش نمیتونستم تنها بفرستم بره خودمم رفتم از وسطی بازی، دوچرخه سواری گرفته تا بالا بلندی بازی ،12نفر بودند .بزرگشون 14سالش بودخلاصه خسته آمدیم خونه یکی از غذاهای آریناموفرفری رو گذاشتم کلی ذوق داشتم که چه جوری در میاد ولی خراب کردم،

با اینکه خسته بودم زود دمی گوجه گذاشتم وقتی بابایی آمد اول دمی گوجه آوردم بعد شاهکار مامانو بابایی با دیدنش به به چه چه ای کرد که نگو تو دلم گفتم حالا بخور بعد ولی نه چنان با اشتها میخورد که نگو .

واقعا خستگی دراومد حالا کجا رفت نمیدونم 

دو مدل گذاشتم مربع و گرد

                      گرده نازک شد بهتر در آمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنا
14 اردیبهشت 91 1:25
اشکال نداره مامانی دوباره سعیتو میکردی مطمئنم موفق میشدی


چشم حتما
مامان آرینا موفرفری
14 اردیبهشت 91 1:43
سلام مامانی این دستور غذای مامان حنا جونه فکر کنم اشتباهی شده باشه.
دستت درد نکنه برای بار اول خوب شده.


ممنونم عزیزم بله درستش کردم اشتباه شد
مامان آرینا موفرفری
14 اردیبهشت 91 2:10
سلام دوست گلم خوب اشتباه پیش میاد اخه وقتی خوندم آرینا تعجب کردم و گفتم این دستور غذای مامان حنا جونه.دست مامان حنا درد نکنه که همه ما مامانا رو اشپز حرفه ائی کرده.مبین جان نمی خوای بخوابی خاله.



واقعا فردا هم از اون دلمه هاش میخوام بزارم
مامان کسری کوچولو
14 اردیبهشت 91 11:43
سلام . چه اعتماد به نفسی عزیزم برای بار اول چقدر خوب شد حتما هم خوشمزه شده افرین کد بانو

ممنونم عزیزم بله خیلی خوشمزه شدش.
ممنونم از وبی که برام گذاشتی چه پسر ناناز ناز نازی داری اینم که کسری فرفریه.
هدی مامان مبین
16 اردیبهشت 91 15:24
منم دلم خواست....
منم برای مبین درست میکنم...ببوس روی ماهشو نوش جون...خانوم هنرمند


ممنونم عزیزم
زهره مامان آریان جون
20 اردیبهشت 91 1:01
نوش جان
آرزو مامان نیکی
21 اردیبهشت 91 9:55
به به دلم خواست مامانی این چیه؟ رولت کوکوسبزی؟


بفرما عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 10:40
سلاااام منم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم . لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد