مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مبین فرفری

مهمونی مبین

1391/2/28 16:32
نویسنده : مامان مبین
783 بازدید
اشتراک گذاری

                 عزیز مامان مثل باباجون مهمون نوازی

        اولش یک ساعتی با هم رقصیدید،کلی ازتون فیلم گرفتم

بعد کمی براشون از شاهکارات تعریف کردی البته با دادا دودو گوگو مومو حرف زدن من براشون ترجمه میکردم

 مهمونی

اون روز خیلی خوشحال بودی که دوستات پیشت بودند

                  کمی هم کارتون نگاه کردید

چه جالب الان میبینم هر 4تاییتون پا رو پا انداختید

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان حنا
12 اردیبهشت 91 14:51
آخی عزیزم دارین کردی می رقصین؟؟؟؟
آفرین به مبین جونم که مهمون نوازه خیلی دوستت دارم خاله


بله خاله جون از کردی گرفته تا ترکی تازه آخرش لری شد
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 16:02
عزیزم همیشه شاد باشی چه عکسای خوشگلی خیلی بانمک بود مخصوصا عکس آخری.


ممنونم خانمی
مامان کسری کوچولو
12 اردیبهشت 91 16:48
سلام من عاشق وبلاگتون شدم چقدر زیباست و حرفهای قشنگی زده میشه مثل وبلاگهای دیگه بی معنی و بی محتوا نیست. ماشاا... به پسر گلت


ممنونم عزیزم
عزیزم کجایی دنبالت میگردم آدرسو درست بنویس نمیتونم بیام پیشت ؟
رادین عشق زندگی
12 اردیبهشت 91 18:02
سلام خوبید ببخشید من دخترخاله رادینیم چند وقت ندیدمش که بخوام ازش عکس جدید بگیرم و براش بذارم قول میدم در اولین فرست عکس جدید بذارم ازش


ممنونم منتظرم تا عکسهاتو نو ببینم
رادین عشق زندگی
12 اردیبهشت 91 18:04
مبین جونم عکسات خیلی نازن ان شالله همیشه مهمون داشته باشی و شاد باشی
زهره مامان آریان جون
12 اردیبهشت 91 23:26
عکس اخری خیلی جالب بود


ممنونم
مامانی درسا
13 اردیبهشت 91 1:22
مامانی مبین جونم خیلی نمکیه ..... خیلی بامزه س ..... هر عکسی که نگاه میکردم زنده شو تصور میکردم ..... وای چه روز شادی .... هیچی قشنگ تر شادی کودکانه نیست ..... دوستتون دارم هم مامان و فرفری بامزه


مرسی عزیزم منم شمارو دوست دارم
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 6:22
سلام عزیزم خصوصی داری
مامان چشم عسلی
13 اردیبهشت 91 11:54
بهبه چه مهمونی
انشالله همیشه شاد و سالم باشی مبین گلم
منم مثل همه :عکس آخری خیلی با مزه بود


ممنونم شما لطف دارید
مامی کیانا
13 اردیبهشت 91 11:54
آفرین به مین جون خوش قلب و مهربون که مهمون نوازه راستی خاله جون ما اهل شمالیم و یک خونه تقریبا نزدیک ساحل داریم درخدمتیم اون خواستگاری هم واسه خواهرزاده ام بود ایشالا نوبت شما مبین جون

ممنونم خاله جون ما سالی یک بارو شمال میریم حتما مزاحمتون میشیم .
به خواهرزاه تبریک بگید
خاله فشمی
13 اردیبهشت 91 12:49
الهی قربونت برم قشنگ خاله دل خاله برات یه ذره شده مبین جونم جمعه نی نی خاله مینا ماهان جون بدنیا میاد بسلامتی خیلی دوست دارم عکس العملتو ببینم بعداز اینکه پسرخاله نازنازیتو میبینی چی کار میکنی عزیز خاله


بسلامتی بدنیا بیاد
زینب جون منم خیلی دوست دارم عکس العملشو ببینم هر شب با بابا علی حرفشو میزنیم که مبین چه بلای سر نی نی جدید میاره
مامان امیرمحمد
17 اردیبهشت 91 8:23
باریکلا مبین جون به مهمون نوازیت ... حالا دارم فکر میکنم مامان مبین با 4 تا زلزله چکار کرده ؟


خاله جون منم باهاشون همکاری میکردم
آرزو مامان نیکی
21 اردیبهشت 91 9:51
ای جان 4 تا پسر بچه و یه مامان شیطون با هم باشن ببین چی میشه؟!؟!؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد