مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مبین فرفری

غنچه های پرپر شده توسط خاله شادونه در خرم دره

1391/2/28 19:08
نویسنده : مامان مبین
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسهارو که دیدم نتونسنم جلویه گریه ام رو بگیرم من هم یک مادرم میفهمم مادرانشون چه احساسی دارن.خدا به بازمانده هاشون صبر جمیل بده.

نگار7ساله

بهاره6ساله

مهدی7ساله


اگه خاله شادونه که دیگه الان اسمش خاله غم دونه ست اگر نمی فرمود حالا همه بچه ها برن پیش ماماناشون شاید اون ازدحام ناگهانی پیش نمی اومدو...

متاسفم برای خودم و هم برای کسانی که اجازه میدن شخصیتهای پوچ ومسخره برامون بت بشن.

ودست به دامان یک شخصیت تلویزیونی شده ایم که فقط بلد است با لب خوانی برای بچه هایمان شعر تکرار کنن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خاله فشمی
28 اردیبهشت 91 19:03
واقعا متاسفم برای این حادثه دلخراش وبرای خانواده های این فرشته های مظلوم از خداون صبر میخواهم امیدوارم مسئولین این برنامه مرگبار به مجازات خود برسن.


منم متاسفم امیدوام خداوند به خانودهاشون صبر طولانی بده


مامان کسری کوچولو
28 اردیبهشت 91 19:48
سلام . منم خیلی خیلی ناراحت شدم از خاله شادونه که ادعای با فهم و کمال بودن داره متنفر بودم بااین کار احمقانه اش که فکر بعدشو نکرد بیشتر متنفر شدم ادم تصور اینو بکنه که اون مادرای که تو شلوغی دنبال بچه هاشون میگردن و با پیکر بی جان بچه هاشون روبرو میشن بذاره تنش میلرزه فقط میتونم بگم خدا به مادر و پدرشون صبر بده


بله عزیزم منم خیلی متاسفم وخدا به خانواده هاشونفقط صبر بده صبر
مامان آرینا موفرفری
28 اردیبهشت 91 20:28
واقعا متاسفم فقط خدا به داد دل مادر پدرشون برسه.
عزیزم این اتفاق یک سال دوسال نیست که می افته قبلا بچه ها زیر دست پا له می شدن و دست و پاشون می شکست اهمیت داده نشده حالا این فاجعه .این فرشته های که دیگه روی زمین نیستن اما ای کاش درس عبرتی بشه ای کاش......


بله عزیزم درست میگیداز این اتفاقات کم پیش نیومده این حادثه مثل اتفاق پارک بعثت که دانش آموزان در دریاچه غرق شدند و معلوم نشد آخرش کی جواب پس داد خیلی دردناکه خیلی
آجی مهدیه
29 اردیبهشت 91 9:32
وقتی شنیدم همچین اتفاقی افتاده واقعأ ناراحت شدم
من هرگز به همچین شخصیتهایی بها ندادم حتی ماه پیش که اومدن شهرمون هیچکدوم از اعضای خانواده م حاضر نشدن بچه هاشونو ببرن برا تماشای خاله شادونه
به نظر من خاله شادونه یه شخصیت کذایی داره
امیدوارم خدا به پدر و مادرشون صبر بده, منی که مادر نیستم میفهمم چقدر داغ فرزند سخته


وای آجی جون چند ماه گذشته پنگولو اورده بودند داخل شهرکمون مبینو بردم اعلام کردند مامانا بابا ها برن عقب بچه ها بیان جلو ما نریفتیم.وای وقتی یادم میوفته دیونه میشم ما مامانا چه کارای میکنم که بعد پشیمون میشیم چرا رفتیم .
مامانی نریمان
29 اردیبهشت 91 17:57
سلام
واقعا ناراحت کننده هست بی برنامه گی اون سالن و جدا کردن بچه ها از والدین و حرفای شادونه همه دست به دست هم دادن تا این غنچه ها پرپر شن واقعا نمی دونم چی بگم


من چند روزه فکرو خیالم پیشه والدین بچه هاست
آجی مهدیه
29 اردیبهشت 91 18:19
عزیزم خدا رو شکر اتفاقی نیفتاده و
مبین خاله هم سُر و مُر و گنده س, ایشالله دامادیشو ببینی و آجی مهدیه هم توی دامادیش مجلس گرم کن باشه

در ضمن کمتر برا شوهر دادن من نقشه بکشین دِهَــــــــــــــه


ممنونم حتما دعوتی.
از خدات باشه آمار خواستگارات بالا میره
مامان امیر علی
29 اردیبهشت 91 20:29
من از همون اولش که این شادونه معروف شد باهاش حال نکردم.اما فکر نکنم زیاد تقصیر اون باشه این اتفاقشایدم باشه نمیدونم والا.:
این آجی مهدیه قدر منو نمیدونه دارم برادر شوشو دسته گلم رو دو دستی تقدیمش میکنمو ناز میکنه


عروس خانم بایدم کمی ناز داشته باشه
مامان آرتین
30 اردیبهشت 91 11:36
سلام دوست عزیزم. ممنون که به ما سر میزنین. با کمال افتخار شما رو لینک کردم اگه دوست دارین ما رو لینک کنین
مامان امیرمحمد
30 اردیبهشت 91 13:41
کاش این اتفاق نمی افتاد ...کاش ای کاش ای کاش ...


ای کاش
مامانی درسا
30 اردیبهشت 91 15:10
ای وای خدا به مادر و پدراشون صبر بده ...... واقعا" نمیدونم چی بگم .......

اللهی آمین
مامان آرینا موفرفری
31 اردیبهشت 91 0:19
خصوصی عزیزم.
آرزو مامان نیکی
31 اردیبهشت 91 7:26
نداشتن مدیریت درست تو ایران مسبب ایناست نه خاله که فقط یه مجریه اگه همه چی با برنامه و پیش بینی جلو بره اینجوری نمیشه
خدا بهشون صبر بده


اللهی آمین
مامان پارسا جیگر
31 اردیبهشت 91 18:30
خیلی خیلی متأسفم و فقط برای خانواده هاشون از خدا صبر می خوام


من هم متاسفم
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 اردیبهشت 91 20:47
واقعا ناراحت کننده بود
خیلی سخته حتی تصور بودن جای اون مامانا..... وااااااااااااای دیوونه کننده س بخدا.
من خیلی غمگینم


عزیزم من هنوز حالم جا نیومده همش تو فکرشونم
رادین عشق زندگی
1 خرداد 91 20:05
خیلی خیلی متاسفم شدم ان شالله خدا به خانوادهاشون صبر بده .ای واقعا نمیدونم چی بگم ولی ای کاش این اتفاق نمی افتاد.....ای کاش......


بله ای کاش
لاله مامانی نریمان
2 خرداد 91 2:10
سلام عزیزم وبلاگ نریمانم آپ شده اگه قابل دونستین تشریف بیارین نظر یادتون نره مبین فرفری من رو ببوس دوست دارم یه دنیا
آجی مهدیه
2 خرداد 91 17:33
مامان مبین جون
کم پیداییی نیستیااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیگه کم کمک دارم نگرانت میشم


خاله جون سرم شلوغه
آجی مهدیه
4 خرداد 91 10:08
تو رو خوووووووووووووووووودا پست جدید بزارم
دلم میگیره وقتی میبینمشون
راستی قدم رنجه کرده بودین خانوووووووووم


چشم
آجی مهدیه
4 خرداد 91 11:12
آپـــــــــــــــــــــــــــــــم ـــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★
آجی مهدیه
4 خرداد 91 13:33
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد