مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

مبین فرفری

مبین باموهای جدید

1390/11/14 10:45
نویسنده : مامان مبین
458 بازدید
اشتراک گذاری

باباجون وقتی از اداره اومد هوس مهمونی رفتن زد به سرش کجا بریم خونه خاله لیلا،نه خونه خاله زینب،بالاخره رفتیم اندیشه خونه بابی جون، چون همه اونجابودندجمعشون جمع بودگلشون آقامبین کم بود،خاله زینب ناهار اماده کرده بود بعد از ناهار بابی مبینو برد بیرون این دفعه بابی خیلی مشکوک میزد  بعد از یک ساعت بابی جون اومد بله من فقط غش نکردم زبونم لال شد داد نزدم مات ومبهوت نگاه میکردم این کیه بله مبینه که بابی موهاشو کوتاه کرده بود.

animated gifs of barbers- woman


 

چقدر ناز شدی مامان جون قربونت برم من،وچون مبین عزیزم اولین بارش بودکه میرفت آرایشگاه بابی کلی به آقای آرایشگر وشاگرداش شیرینی(انعام)داده بود.مرسی بابی جون خیلی دوست دارم

موهای جدید

فرفری

موهای جدید


باباجونم خیلی خوشش اومد گفت پسرم مثل آقاها شده.

آخرشب هم خاله مینا باعموحسین اومدند خونه بابی بلال هم خریده بودند،جای همه خالی.

جمعه بابا جون شیفت بود،ماهم باخاله وعمو محمد رفتیم فشم ومن الان دارم با لب تاب خاله زینب وبتو مینویسم.

قراره بابا علی فردا بیاد خونه خاله زینب تابریم شمشک نهار بخوریم وکلی صفاکنیم.جای شما هم سبز 

فشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر علی
16 مهر 90 2:20
وای وای عکس نداری چرا ؟مبارک باشه ایشاله دامادیت .


سلام خاله جون .ممنونم.
آرزو
16 مهر 90 9:47
معمولا بچه ها تو این سن آرایشگاه و قیچی و این چیزا دوست ندارن شایدم میترسن مبین جون عکس العملش چی بود بابیش رو اذیت نکرده بود؟


سلام ممنونم که به ما سر میزنی.بابیش گفت اولش خیلی خوب بود ولی آخراش گریه کردش.
مامان معین
16 مهر 90 17:57
سلام عزیزم روز ولادت امام رضا و روز کودک رو بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشی


سلام ممنونم که به ما سر زدی
خاله مینا
18 مهر 90 13:08
خوب تنها تنها میگردیدا . خوشبحال مبین جونم با خاله زینب عمو محمد میره شمشک . ولی من اون روز گفتم بریم شمشک خاله منو نبرد


خاله زینب به حرف نی نی ها گوش میده بزار نی نی شما هم بیاد، شما هم میبره میبره شمشک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد