مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مبین فرفری

سگی که موش شد

1390/11/9 0:03
نویسنده : مامان مبین
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

                         

                           

 

                        مبین تو ظرف شستن کمک مامان میکنه

                        

                         فدای هیکل نازت بشم  

 

                             

بیچاره آقا سگه از دست مبین از جاش تکون نمیخورد اسم آقا سگه ماساله

 

                             وایسا

                        وایسا یکمی کتکت بزنم

                             میکشمت

                             آدمت میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدی مامان مبین
27 آذر 90 2:22
وبلاگتو خوندم عزیزم
چقدر شیرینی مبین جون
یعنی مبین من هم اندازه تو بشه همینجوری اتیش میسوزونه
وای از خدامه
به مبین من هم سر بزن میشه لینکت کنم؟؟


سلام عزیزم من که تمام آتیش بازی هاشو دوست دارم .
بله عزیزم چرا نمی شه.
جغله كوچولو
27 آذر 90 21:34
جغله: سلام ... خوبين شما
تبريك ميگم وبلاگ قشنگي دارين
راستي مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم ..
اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.



ممنونم .
123
28 آذر 90 22:08
سلام تا اونجایی که ما تو عکس دیدیم سگه خانومه .


سلام آفرین به توجه تون بله خانومه ولی بخاتر لفظ آمیانشه میگیم آقا سگه. ممنونم به ما سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد