مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مبین فرفری

شب چله

1390/11/8 17:40
نویسنده : مامان مبین
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

مبین جان بابا جون امسال شب چله شیفت بود خاله لیلا با متین پیشمون بودند صبح که بابا جون آمد خونه مامانی همش دور بابا میچرخید که شاید یادش بیوفته تولد مامانه نخیر ،یک ساعتی گذشت خبری نشد وقتی صبحانه رو خوردیم و تو آشپزخونه داشتم ظرف هارو  می شستم فکر میکردم چطور بابا جون تولد مامان رو یادش رفته.

خاله لیلا صدا زد که مامان بیا مبینو ببین چیکار کرده وقتی وارد اتاق شدم وای دیدم بابا جون با کیک و شمع وفشفشه روشن ،وسط اتاق ایستاده، خیلی جاخوردم .علی جون همسر عزیزم ممنونم

                            

          بعد از تولد با خاله لیلا رفتیم فشم خونه خاله زینب

       وای خدایه من خاله زینب از سرما کرسی گذاشته مثل قدیما یادش بخیر

خاله زینب و عمو محمد مثل بابا ، مامانو سوپرایز کردند برای مامانی کیک تولد خریده بودند دستتون درد نکنه .

 

 

 

شیکموها دستاتونو بکشید بیرون ،من اگه جای شما بودم میرفتم زیره کرسی که کسی نتونه ازمن عکس بگیره

               

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

setareh
3 دی 90 1:44
سلام.من طرح شما را ديدم.جالب بود.من وستاره هم تزيين خوراکي رو انتخاب کرديم کار جالبي شده حتما سر بزن.خوشت اومد کدم 140 هستش. http://s2.picofile.com/file/7216086769/pic140.jpg با اين لينک زودتر ميتوني طرح رو ببيني و حتما به وبلاگ سر بزن!فکر کنم خوشت بياد.ني ني نازت رو ببوس. http://setarehkocholo.niniweblog.com
مامان امیر علی
3 دی 90 19:01
به به چه شب یلدای خوش سلیقه ای .افرین .راستی خانمی من از هر چی موبیل می شناختم بهتون رای دادم کد ما هم 120 هست بی زحمت رای بدین مرسی
جغله کوچولو
3 دی 90 20:57
سلام بر مبین جون و خانواده مهربونش. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
مامان زهره
4 دی 90 9:32
سلام عزیزم ما به شما رای دادیم. اگه دوست داشتین به کد 180 تاج سر مامان رای بدین
هدی مامان مبین
6 دی 90 3:13
یلدات مبارک مبین ناز
زمستونت گرم
منم بهت رای میدم صددرصد


ممنونم خاله جون
خاله فشمی
6 دی 90 14:39
مامان مبین زلزلهتولدت مبارک انشاا... 120ساله شی ودرکنار هم خوش وخرم باشید قابلی نداشت عزیزم انشاا... تا باشه ازاین خوشی هابوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


دوست دارم عزیزم ممنونم
باشما در کنار هم
آرزو(مامان نیکی)
10 دی 90 8:27
تولدت مبارک مامانی 120 ساله شی


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد