مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

مبین فرفری

باشگاه

1390/11/13 11:56
نویسنده : مامان مبین
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چند روزیه که خاله زینب پیشمونه وسحر خیز شدیم زود بیدار میشیم میریم پیاده روی،دیروز با خاله وعمو محمد رفتیم جمهوری وبعدش منوچهری کلی هم خرید کردیم وکلی هم پیاده روی کردیم.

امروزم هم بردیمت باشگاه ژیمناستیک چشمتون روز بد نبینه به یه چشم بهم زدن غیبت زدجایی هم نبود که بری دور تا دور نرده بود پس کجا رفته بودی؟ بله از لای نردهها خودتو کشونده بودی داخل سالن والیبال ،خلاصه تو بدو من بدو نفسم برید تا بگیرمت.

                                       

 

رفتیم سالن ژیمناستیک آقای مربی همه بچه هارو گوشه دیوار نشوند تو هم نشستی من خوشحال شدم گفتم آفرین پسر حرف گوشکنم ،آقای مربی داشت نرمش یاد میداد،با یه دستش هم پای تورو گرفته بود بچه ها هم میخندیدند سالن رو سرت گذاشته بودی .خلاصه مارو پشیمون کردی همون ببرمت سرسره بازی بهتره

                                        http://www.khavaranshop.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی کیانا
12 بهمن 90 17:38
از آشنایی با شما خوشبختم هلیا جون از دوستای قدیمی ماست با اجازه لینکتون میکنم مبین جونم خیلی بامزه ست خصوصا با اون موهاش ماشالا چقدر هم شیطونه


ممنونم عزیزم
مامان هلیا
12 بهمن 90 19:09
بیچاره اقای مربی از دست مبین زلزله چیکار کرده..


اره عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد