مبینمبین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

مبین فرفری

خوابهای مبین

1390/11/25 23:17
نویسنده : مامان مبین
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

                          بابا یغمو ول کن

 

                       هیس من خوابم

              توخوابم الله اکبر میگم

                        خواب زیره کرسی .

                          این چه مدل خوابه

دارم فکر میکنم که چرا مامان تو خواب از من عکس میگیره

لپتو بخورم

تنها عکسی که از کچلیت دارم مامان

                  این توپولیات کجا رفته

                       ببینمت عزیزم

مامان جون دیگه بسته نمیخوام ازم عکس بگیری

 

              من عروسگ خودمو میخوام

                  مامان اینجا هم ولم نمیکنی

                   یکی منو بیاره بیرون مامان کجایی

                این گاو بابی جون از شمال برات خریده

               

                         مبین جان اینجا 27روزته

                   عزیزم اینجاهم 7روزته

                  پسرم عزیزم اینجا هم 4روزته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دخترخاله رادین
23 بهمن 90 17:50
ای جان فدای شما شم من


خدا نکنه
مامان نیاز
23 بهمن 90 18:04
سلام وبت خیلی نازه و همینطور دستنوشته هات معرکه است زیاد بهت سر میزنم ولی حقیقتا خیلی وقته واسه کسی نظر نذاشتم مگه اونایی که زیاد پیشم اومدن ولی متاسف شدم چرا خیلی وقته پیشت نیومدم
مامان امیر علی
23 بهمن 90 19:42
فرشته کوچولوی معصوم خوابهای خوبی ببینی عزیزم
مامان متین
23 بهمن 90 19:53
چه عکسای خواب نانازی.


ممنون
مامان نازی نرگس
23 بهمن 90 22:08
چه خوشمل لالاییدی کوشولوی نازمبین جان آسوده بخواب نازی بیداره جای شما حسابی شیطنت میکنه
آرزو مامان نیکی
24 بهمن 90 6:49
این شیطونک تو خواب مثل فرشته است خدا حفظش کنه


توخواب مثل فرشته تو بیداری زلزله
مامان یسنا گلی
24 بهمن 90 12:38
سلام خاله جون.قربونش برم خیلی ناز لالا کرده.ببوسش از طرف من
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 15:01
ای جونم چه خوابی.چه عکسایی.دست مامان دردنکنه.
راستی نظری که توی پست پایین گذاشته بودم رو با موبایل نوشتم نتونستم آدرس بذارم.خواستم بگم من بودم.


ممنونم عزیزم
مامان یسنا گلی
25 بهمن 90 12:05
سلام خاله جون.ممنون که بازم به ما سر زدین.راستی با اجازه لینکتون کردم


ممنون
ما (من و گاهی بابا)
26 بهمن 90 20:49
چرا اسمشو نذاشتین علی؟؟؟!

چون اسم باباش علی
ایلیا هم دوست داشتم بزارم.

بابای ایلیا
27 بهمن 90 8:41
بچه ها در حال خواب خیلی شیرین تر و دوست داشتنی تر هستند. خدا نگهدار همه این عزیزا باشه
شهراد شیر کوچولو
3 اسفند 90 23:00
ای جونم .... عاشق این خوابیدن های با نمکت شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبین فرفری می باشد